Podstawowe informacje TRANSPORT

Zamówione produkty wysyłamy Firmami Kurierskimi DHL, ETL Logistic, PEKAES, z którymi mamy podpisaną stałą umowę. Ograniczeniem jest maksymalna długość przesyłki która wynosi 600cm. Termin dostarczenia przesyłki średnio wynosi 1-2 dni robocze od momentu jej nadania. O przygotowanej przesyłce informujemy telefonicznie oraz mailowa tak, aby Klient mógł zorganizować czas oraz możliwość odebrania jej od kuriera. Bardzo ważna informacja! Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia paczek cięższych niż 30kg.


Odbiór PRZESYŁKI

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są sprawdzane, a następnie staranie pakowane więc powinny dotrzeć do Państwa w idealnym i nienaruszonym stanie. Zalecane jest jednak sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, gdyż przesyłka uszkodzona nie musi nosić zewnętrznych śladów uszkodzenia! Reklamacje na uszkodzoną przesyłkę nie będą uwzględniane jeżeli nie zostaną zgłoszone kurierowi.

Jeśli opakowanie nie wzbudza Twoich zastrzerzeń podpisz List Przewozowy. Sprawdzenie zawartości przesyłki jest możliwe dopiero po podpisaniu Listu Przewozowego. Odbierz przesyłke, ale nie zwalniaj kuriera. W obecności kuriera otwórz przesyłkę i sprawdź dokładnie, czy przesyłka jest kompletna, a produkt nie uległ uszkodzeniu.


Wysyłka własnym KURIEREM

Istnieje możliwość przygotowania przesyłki na potrzeby wysyłki własnym kurierem. Opcja jest dodatkowo płatna z uwagi na to, że używamy własnych materiałów pakowych oraz przygotowujemy przesyłkę zgodnie z naszymi standardami. Niestety nie jesteśmy w stanie monitorować przesyłki oraz ubezpieczyć na wypadek ewentualego uszkodzenia stąd całą odpowiedzialność przenoszona jest na Klienta. Przed przygotowaniem przesyłki wykonujemy dokumentację zdjęciową, którą wysyłamy Klientowi do wglądu. Jest to dowód, że wszystkie materiały które zostały spakowane będą w 100% sprawne oraz nie będą zawierały wad ukrytych.


Uszkodzona PRZESYŁKA

Jeśli wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia odmów przyjecia przesyłki lub odbierz towar opisując swoje uwagi na Liście Przewozowym przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zakupionego towaru lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonego towaru i zawartości przesyłki, Klient powinien sporządzić w obecności kuriera Protokół Szkodowy, który powinnien zawierać: datę, godzinę doręczenia, a także opis uszkodzeń i braków.